29 iunie 2010

29 IUNIE 2010

Zi istorica pentru mine. Adica... extrem de foarte istorica!
Azi am luat masina. Si inca ce masina. Am luat Civicul pe care l-am visat!
Intrebare: Ce este mic si negru si nu este nici cosmar, nici viitoru'-n Romania?
Raspuns: Honda Civic 1,4i EJ9 Nighthawk Black!

Cuvintele nu pot descrie bucuria mea de azi ...
ACUM incepe cu adevarat concediul!

Deci ... multa distractie mie, grija mare la toate celea si ... daca vedeti in trafic un EJ9 cu nr.
M - DL 1680, nu dati cu pietre!

Mai jos primele poze (care de fapt sunt de 4 saptamani), pana la pozele din concediu, care vor veni cam in 2 saptamani! :D









Un comentariu:

vtin spunea...

Excelenta alegere!
Masinuca asta este incredibil de bine asezata si are un look extraordinar. Cel putin, spatele ala nesimtit de lat, la cat de jos e centrul de greutate plasat, e fabulos (asta inseamna ca ai obligatia sa-i pui roti mai late pentru a-i accentua tusa sportiva).
Imi aduc aminte cu placere de o experienta avuta cu EJ 9-ul sefului de la service-ul Mara aflat in mers, in fata mea: mergeam linistit, pe digul Galati-Braila. Il urmam, plin de mine, convins ca daca misca in front, il prind imediat. A facut o depasire, am facut-o si eu. Apoi s-a intamplat surpriza: a accelerat.
Nu stiu ce fel a accelerat, ca eu parca stateam si el... racheta.
L-am ajuns, intr-un tarziu, dar n-o sa stiu niciodata daca din cauza acceleratiei masinii mele ori pentru ca omul a revenit la condusul relaxat de dinainte.

Vei avea mari surprize de la ghindocul asta!

Una peste alta, te felicit inca o data pentru alegere si ...deschide sezonul la plimbari!
Milioane de kilometri fara griji!

Trimiteți un comentariu

Aici click daca ai de comentat