24 februarie 2009

Gânduri noi - München (Postul numărul 37 :D )

Azi, pentru prima dată de când am aterizat aici... mă gândesc să "emigrez" din Regensburg. Oraşul ăsta începe să mă strângă... îmi rămâne mic. Adică... vreau un oraş mai mare, care să mă inspire în somnul meu profund, să ămi lumineze visele creatoare, să îmi pot dezlănţui puterea de creaţie! Fleoşc! :D

De fapt, doar m-am plictisit de satul ăsta. Vreau doar spaţiu de mişcare. Vreau să am unde ieşi în oraş atunci când vreau să ies, vreau să am unde bea o bere de calitate, de două ori pe an când mi se pune capsa să beau bere. Şi care e cel mai potrivit loc în Germania pentru băut bere (în cantităţi industriale :D) dacă nu München. Îmi pare că acolo voi face următoarea escală ... În Frankfurt am stat, a fost frumos, nu cred că Münchenul mi-ar displăcea. Cred că doar lipsa zgârie norilor şi a peisajelor nocturne îmi vor aduce aminte că am schimbat poteca.
Dar.... cred că şi noua locaţie este una deosebită...

Prin comparaţie.... (click pe imagine pentru a mări)

Frankfurt am Main





München




Frankfurt am Main


München

Frankfurt am Main


München


München


Insa la Frankfurt eram....


Iar acum, înainte de München sunt ...



Trebuie deci sa ...


Pentru ca treaba sa iasa ....


Pentru că asta...

şi asta...

... nu sunt variante viabile pentru a ajunge la....



Concluzie.... avem avantaje si dezavantaje şi la München şi aici. Acum, rămâne să vedem elementul surpriză....

Juriul se retrage pentru deliberări... revenim cu amănunte în cursul săptămânii...