27 martie 2008

Ziua a 7-a. Distractie si buci :D

Ieri am fost din nou la Gabi si a Adela. Ne-am uitat la amicalul Rusia - Romania care ne-a incantat, am mancat ciorba de burta (?) si pulpa de gaina moarta la gratar, totul bucatarisit foarte frumos! Sarumana pentru masa Adela! Am trantit de asemenea o portie mica di gingasa de ras cu "varul" Daniel, oltean de alfte, impreuna cu proaspata lui sotie... Coole people!!

Dupa cina am plecat incet cateinel catre casa, cu autobuzul 27, de la Piére et Marie Curie catre St. Michel St. Germain. Din stati de autobuz pana la domiciliul meu temporar, am avut o zurpriza care m-a facut sa rad de unul singue pe strada.

Pozele vorbesc...

Buci fara buci....

Hotel de Buci fara buci...

Si... galaria in care nu am vazut nici macar o buca, poate cea a unui Maserati 3000 GT, dar si aia destulo de necajita

Daniel, "varul prin alianta pasnica"

Adela si Daniel, aproape fericiti ca sunt neamuri

Adela & Gabi

Trio de oameni "rai"... je, Gabi & Daniel in formatie gramada
Adela & Mom intr-un moment de tandrete
Cred ca azi o sa lenevesc toata ziua prin casa in fata calculatorului ca sunt obosit lemn si nu ma tin picioarele sa mai bantui pe nicari...

Mai vedem catre farsitul zilei ce se mai intampla...

Un comentariu:

ade spunea...

frumos, frumos.......hotelul

Trimiteți un comentariu

Aici click daca ai de comentat