26 martie 2008

Ziua a 6-a, continuare dein Pére Lachaise Cemetary plus bonus...

Se pare ca nu m-am lasat pana nu am vazut in continuare cimitirul vedetelor, din Paris. Nu am avut chef in mod deosebit sa caut dupa morminte si pietre funerare, cu exceptia celui al lui Geroge Enescu pe care l-am cautat in draci pana l-am gasit. Tintirimul astora e mare cat o zi de munca pe vapor si e destul de ciudat impartit, cred ca d'aia nu am avut rabdare sa caut mai mult.

La plecarea din tintirim, indreptandu-ma catre statia de metru Voltaire, am avut si o mica surpriza. De fapt... in metru nu in drum catre el...
Las fotografiile si filmuletul sa "vorbeste" pentru mine...

Mormantul lui George Enescu

Subsemnatul la mormantul Maestrului

Idem

Piatra funerara si mormantul lui Georges Bizet (opera "Carmen" remember?!)

Mormantului lui Oscar Wilde
Si ultimul, dar nu cel din urma.... concertul tzing tzing din metru... de la nasa mareeee.... fara numar mancav-as!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici click daca ai de comentat