16 decembrie 2009

Bailey's & Diesel

De ieri, familia compusa din ... mine ... s-a dilatat! De fapt... s-a triplat! In sensul ca au aparut inca doi sufleti vii in casa.
E vorba de doi motani. British short hair. Frati gemeni. Desi seamana unul cu celalalt doar la faptul ca sunt detinatori de cozi, in rest pauza. M-am hotarat destul de greu sa-i iau, pentru ca timpul imi lipseste cu desavarsire pentru a ma ocupa de ei, si nu am vrut sa iau un animal de post de jucarie de plus. Ca atare, m-am documentat un pic si am aflat ca pisicile fiind foarte afectuoase pot cadea foarte usor in depresii care le pot ruina sanatatea (sic!) sfatul expertului era ca in cazul in care potentialul proprietar este un single, sa se "achizitioneaza" doi bucati vii, pentru a se ajunge in situatiunea disperata de a distruge psihic un matz. Apoi atat mi-a trebuit, am gasit martanii si i-am luat. Trecand peste faptul ca sunt sanatosi (deparazitati, deviermizati :D, au si chiop de identificare... brrrr) si ca sunt frati, deci se cunosc si se iubesc (sau macar se suporta!) mi-au placut enorm amandoi inca de la prima vedere, incat am hotarat ca vor fi ai mei.

Cel crem tigrat m-a dus cu gandul la Bailey's, iar cel negru .... amintiri de mult apuse cu Aladinii mei de acasa. Doar ca am refuzat sa fie un al 3-lea Aladin, si primul nume care mi-a penetrat creierul a fost Diesel . Si Diesel i-a ramas numele pana in ziua de azi! :D De ieri adicatelea!

Onorati privitori, frumoase doamne, dragi copii.... (surle si trambite, un fas de la vecini...) ....

Bailey's


Diesel
Diesel again langa sursa de orgasme meteo, respectiv caloriferu'
Amandoi puturosii (nu put, dar sunt lenesi ;-) )

Bailey's cu chef de somn in pozitii non-normale

Azi dimineata a fost cum a fost, ca i-am lasat cu potol la discretie cand am plecat la coasa, dar cand am venit ... nu am riscat sa fac poze la ce am gasit in casa, ca cred ca ar fi explodat si filmu'n camera foto! :-)) Plapuma & perna ... alea alea, stiti voi, ca a trebuit sa bag totul la spalat cu dezinfectant,, un pic de alea alea pe pereti ... moale asa, ca dupa papa de pisici! :-D
Si totusi, ieri au facut la WC si acum, cand sunt eu acasa tot la WC. Astia vor sa ma faca cu nervii si isi rad de mine cand is la lucru. Golani ...
Bailey's doarme ... Diesel cujeta, iar eu scriu! Reteta pentru o seara perfecta, nu?

Un comentariu:

Primus spunea...

pentru a NU ajunge in situatiunea disperata ;)

Trimiteți un comentariu

Aici click daca ai de comentat