24 aprilie 2009

Azi am primit un cadou!

... cu care ma mandresc.
Am primit ceea ce-mi place mie cel mai mult sa primesc (dupa ciorba de burta) ... O CARTE!
Si nu una oarecare, ci una care doreste sa-mi aprofundeze dragostea de limba romana, de tara de origine! Am primit " Rostirea filozofica romanasca" a lui Constantin Noica.

Acum, intrebarea este, de UNDE am primit-o? CINE a facut astfel de gest si cu ce motiv?
Hmm... surprinzator, un coleg forumist de pe hondafan, cu care am polemizat foarte putin pe tema "limba romana si frumusetile ei de mult apuse" ... dupa lecturarea unor posturi scrise cat se poate aiurea pe forum. Userul Vtin, a fost cel care a avut sufletul si caracterul sa imi trimita cu posta, pe cheltuila lui, cartea care mi-a luminat ziua si probabil zilele ce vor urma!

Multumiri publice Valentin, de la un om caruia i-ai facut o mare mare bucurie... si ca sa ai o referinta mica despre bucuria mea gandeste-te ca a fost Craciunul si ai facut unui copil exact cadoul pe care si-l dorea !

Sarut mana colegu'!


P.S. Sper sa ma ridic la inaltimea dedicatiei ...