26 februarie 2009

Tot muzică

Pentru că în Germania e carnaval, ca de altfel peste tot în lumea care nu a re prea mult grija zilei de mâine, mi-am adus aminte de trecut, nu că aş fi extrem de bătrân, ci doar pentru că e carnavl! Iar eu iubesc un singur carnaval în lumea asta....

Iubesc "Carnavalul animalelor", compoziţie a marelui compozitor francez Camille Saint Saens. Am studiat îndeaproape această compoziţie la clasa profesorului Smaranda Ioan şi am învăţat să o iubesc! Pentru comentarii mai elevate la adresa operei, citiţi cu atenţie descrierea de pe Wikipedia, care urmăreşte foarte fidel fiecare fragment în parte, şi e de departe una dintre cele mai explicite comentarii, care pot fi înţelese cu uşurinţă, fără a impune studii academice!

Şi azi, după 14 ani iubesc "Carnavalul animalelor"
Şi pentru că eu îl iubesc, îl împărtăşesc cu voi, cu drag de carnaval!

Pentru download al operei într-o singură bucată, până mâine când îl pun şi pe părţi, click AICI

Şi un preview de la (eternul şi fascinantul) Youtube

1. Marşul leilor


2. Găinile şi cocoşii


3. Măgarul sălbatic


4. Ţestoasele


Restul îl ascultţi şi îmi spuneţi voi, dacă v-am făcut curioşi de continuare!
Până mâine sper să am şi opera fragmentată, pentru înţelegerea mai profundă a operei!

Audiţie plăcută! :-)

Later edit: Dacă printr-o minune cineva caută şi partitura completă pentru orchestră a "Carnavalului animalelor", aceasta e de găsit AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici click daca ai de comentat