29 decembrie 2008

Rezumat - Episodul I

Iaca, raport de final de an ... so...

Anul asta am fost, am vazut, am dres....



Am facut cunostinta cu Gioconda lu' da Vinci...


...pe care o cautasem initial in catacombele pariziene....


... si mai mai sa cad in cap cautand ....


...s-am aterizat la Picadilly in Londra ...


...am plecat ls Stambul ....


...am fost ...... cocalar....

...am ras prin Bucuresti...

...am avut RedBull Romaniacs...

Am fost si motorizat! (Ave Vetuţa!)

Mi-am facut prieteni noi!


ar am ramas cu privitul ...


... in monitorul LCD...



...am fost la concerte fugind de la munca ...

... am urlat dupa oameni pe strada....


... m-am plimbat prin Romanica...

... si am aterizat la mama dracu' ....

...de fapt nu chiar...


....desi visam la ...

..... VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici click daca ai de comentat