31 martie 2008

Ultima zi in Paris :D again... Louvre & Pompidou

Pentru ca am fost rasfatat cu o zi extra la Paris, (dupa cum deja stiti din postul anterior, azi trebuia sa fie 1 aprilie iar eu trebuia sa fiu la Genoa), m-am folosit din plin de aceasta zi, insorita de altfel, pentru un "last tour of the City"... in care Julién a avut grija sa ma intalnesc cu Rembrandt, da Vinci, Delacroix, Brancusi... ii multumesc public pentru asta si de altfel pentru absolut tot ce mi-a oferit in aceste 11 zile!

No more comments, doar fotografii...

Cu Venus din Milo

Gioconda alaturi de Je :D - Mai putin frumoasa decat in poze si... nu stiu inca daca e originalul... de fapt cred ca nimeni nu stie sigur

Mona Lisa

Atelier Brancusi - Muzeul National, langa Pompidou Center

Portret de barbat - Rembrandt

Bou taiat - Rembrandt (de altfel unul dintre pictorii cu cele mai "sangeroase" scene de macelarie)

Salonul lui Napoleon III din cadrul Palatului Louvre

Clavecinul bine temperat

Una din curtile interioare, cu statui franceze din sec. XVI - XIX

La standul Beaumé & Mércier din Bon Marche (ca doar am facut training B & M)

In fata frumosului Pompidou Center, structura arhitectonica de exceptie

Pompidou

Piramida cu capul in jos, de la Louvre

Sub piramida "normala", la intrarea principala in muzeu


Si mai jos, tot albumul de azi... Sper sa va placa, desi nu prea vad comentarii pe aici... :-??


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici click daca ai de comentat