23 martie 2008

A treia zi, ziua horror

Dragii mosului, ieri am fost in vizita la un cisnadian stabilit in Paris si anume la Familia Hozat, Titouan & Adela & Gabi Hozat! A fost super fain! Am amncat ciorba de perisoare iar Gabi cu Julien au baut doua sticle de vin, am vazut stiri pe Realitatea TV, ne-am uitat la poze si am ascultat "Pusca si cureaua lata"!!! Poze nu pun, din motive obiective...

Azi, dragii mei, catolicii de preturindeni isi bucura sufletele cu sarbatoarea Invierii Domnului.
Eu, imi voi bucura sufletul cu o vizita la care visez de multi ani, dupa multe filme de groaza vazute... voi vizita Catacombele Parisului. Sper sa nu fie prea horror, ca nu mai am prea multi nervi sa ma lupt si cu vampiri sau cu X fantome s.a.m.d.

Deseara, cand vom iesi din underground (daca vom iesi :D ), sper sa fiu suficient de "citav" sa pun niste poze aici...

Pana una alta, vorba lunga-i saracia omului, ma dus sa-l trezesc pe Julién, ca aseara s-a imbatat un pic la & cu Gabi :D si doarme ca un bébé.

Wish me luck people!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici click daca ai de comentat